liefsjuliananails@gmail.com

Liefsjuliana.nl

31619020410

 

 

 

Algemene voorwaarden

 

 

Huisregels van liefs, Juliana Nails & Beauty

 Fijn en belangrijk als u dit goed door leest en doorneemt zo dat u niet voor iets geks of verassingen komt te staan! 

 

Algemeen :

 

 Algemeen

De algemene voorwaarden gelden voor iedere aanbieding, behandeling en transactie tussen nagelsalon Liefs, Juliana Nails & Beauty en en een client waarop nagelsalon Liefs, Juliana Nails & Beauty  deze voorwaarden van toepassing heeft verklaard, voor zover van deze voorwaarden niet door partijen uitdrukkelijk en schriftelijk is afgeweken.

Identiteit van de ondernemer

Handelend onder de naam: Liefs, Juliana Nails & Beauty
Vestigingsadres: Vinkenstraat 36 7011 DH Gaanderen
E-mailadres: liefsjuliananails@gmail.com


Vestiging en pakeren

  • Liefs, Juliana Nails & Beauty zit gevestigd in Gaanderen aan huis in Gaanderen aan de Vinkenstraat Dat betekend dat er voldoende doch beperkte ruimte is om te parkeren. Dit kan aan mits er plek is voor huis anders aan een van de zij straatjes. Bent u met de fiets. Kunt u de fiets parkeren voor huis of achter huis.
  • Kom dus het liefst alleen. Want ook in mijn huis is de wachtkamer beperkt. 
  • Gebruik van mobiele telefoon graag weinig tot niet!  Dit kan namelijk tijdens de behandeling als belemmering worden ervaren! 
  • Meenemen van kinderen en dieren is niet toegestaan tijdens de behandeling. 
  • De voorwaarden en tarieven staan op mijn website, hiermee voldoet Liefs, Juliana Nails & Beauty aan haar informatieplicht omtrent regels voor tarieven en tariefwijzigingen.
  • Als u 4 of meer nagels om welk reden dan ook... Er af zijn bij een nabehandeling word de prijs van een nieuwe set gerekend.
  • Na 4 weken word een nieuwe set gerekend
  • Het is absoluut niet toegestaan om te gaan eten in de salon! 
  • Behandeltijd per behandeling verschillend. Dit varieert van 1,5 tot soms 2,5 uur . ( ligt volledig aan wat de klant precies wilt! )
  • De klant wordt geacht graag met schonen handen en met schone nagels op afspraak te komen. Nagellak moet de klant zelf vóór de afspraak verwijderen. Indien dit niet het geval is zal het extra werk voor mij worden en dus tijd. Dit wordt dan uiteraard in rekening gebracht.
  • Indien ik schimmel of een bacteriële infectie constateer, zal ik je adviseren en eventueel verwijzen naar de huisarts. Er zal geen behandeling plaatsvinden.
  • Om de kwaliteit van mijn producten te kunnen garanderen vul ik geen nagels op die gezet zijn in andere salons, Deze kunnen wel tegen meerkosten verwijderd worden om daarna een nieuwe set te kunnen plaatsen.
  • Bij zwangerschap, medicatie, hormonen, hormoonbehandelingen, chemo en nagelbijters kan er een minder goede hechting plaatsvinden van de producten. Er word dan ook géén serviceweek verleent. Dit vermelden bij het maken van een afspraak omdat mijn werkwijze  aangepast moet worden.
  • Het is jouw eigen verantwoording om jouw vervolg afspraken op tijd in te boeken. Dit om teleurstelling te voorkomen. 
  • Heeft u producten als acryl of solarnagels uit een andere salons, dan verwijderd Liefs, Juliana Nails & Beauty dit absoluut niet!  hiervoor verwijs ik naar de styliste die ook jouw acryl of solarnagels heeft gezet. 
  • Wanneer jij een afspraak maakt ga je akkoord met de algemene voorwaarden en huisregels dit geld uiteraard ook voor de annuleringsvoorwaarden! Van nagelsalon Liefs, Juliana Nails & Beauty

 

 

 

Afspraak maken, Te laat, Annuleren en of verzetten:

 

 

  • Als u een afspraak in plant bij Liefs, Juliana Nails & Beauty wordt dat per per email bevestigd, de afspraak is dan definitief.
  • De geplande tijd wordt speciaal voor jou vrijgehouden, kom max. 5 minuten voor afspraak binnen.
  • Bij het onjuist inboeken van een afspraak, kan er in veel gevallen geen extra tijd vrijgemaakt worden  i.v.m de planning, let daarom goed op welke behandeling je inboekt.
  • Afspraken kunnen 24 uur van te voren kosteloos verzet of geannuleerd worden. Annuleren binnen 24 uur zal 50% van de behandeling in rekening gebracht worden. Dit I.V.M verloren tijd en inkomsten. in dit tijdsbestek kan ik geen andere klant meer inplannen. Een nieuwe afspraak kan pas ingepland worden als de kosten betaald zijn!
  • Nagels zijn geheel voor eigen risico... Dit houdt in dat Liefs, Juliana Nails & Beauty absoluut niet verantwoordelijk gehouden wordt voor enige schade aan de nagels.
  • Komt de klant zonder pardon niet opdagen?! zonder een berichtje of belletje. Dan krijgt u een waarschuwing bij de tweede keer dat het gebeurt kunt u geen afspraken meer bij Liefs, Juliana Nails & Beauty meer maken! 
  • Vanaf 18 jaar ben je welkom om een afspraak te maken. Mits u toestemming heeft van een volwassene boven de 18 jaar!
  • 15 minuten te laat zonder bericht of overleg vind er géén behandeling meer plaats en word 50% van de gekozen behandeling berekend voor de verloren tijd en inkomsten. Een nieuwe afspraak kan pas plaatsvinden nadat bovenstaande betaling is voltooid.

 

Aansprakelijkheid 

Komt u bij Liefs, Juliana Nails & Beauty voor een van de behandelingen?!
Dan is Liefs, Juliana Nails & Beauty absoluut niet aansprakelijk voor schade, van welke aard dan ook!

Mocht doordat er is uitgegaan van door de cliënt verstrekte onjuiste en/ofonvolledige informatie over relevante lichamelijke aandoeningen, ziekte, medicijngebruik, werkzaamheden of vrijetijdsbesteding zijn. Ook ben ik van Liefs, Juliana Nails & Beauty niet aansprakelijk voor verlies, diefstal of beschadiging van persoonlijke eigendommen die de cliënt heeft meegenomen naar de salon.

 

 

Betaling en prijzen:

 

 

  • Betaling kunnen contant of met de pin . 
    Wilt u contant betalen dan graag zo veel mogelijk gepast geld meenemen. Wisselgeld is er maar, beperkt! 
  • De cliënt dient direct na afloop van de behandeling de betaling te voldoen, achteraf betalen kan bij liefs, Juliana Nails & Beauty absoluut niet! 
  • Indien u uw geld bent vergeten vraag ik om een ID of rijbewijs die ik bewaar terwijl u uw geld gaat halen.
  • Bij regelmatig afzeggen zonder reden of nalatige betalingen kan er een aanbetaling worden gevraagd voorafgaand aan de afspraak.
  • Er bestaat geen herroepingsrecht, er wordt nooit geld teruggegeven. Dit i.v.m. ingestoken arbeidstijd en productverbruik.
  • De nagelsalon vermeldt alle prijzen zichtbaar op de website. Prijswijzigingen worden minimaal 2 maanden voor ingangsdatum op de website bekend gemaakt en voldoet hiermee aan de meldingsplicht.

 

 

 

Garantie:  

 

 

Garantie voor u word pas verleend na beoordeling door de nagelstyliste, hier word niet vanaf geweken.

 

In mijn Salon biedt ik de klanten maximaal twee weken dus 14 dagen garantie. In die twee weken van de Garantie... Als er wat met u nagels is. Worden de kunstnagels in sommige gevallen kosteloos gerepareerd. Voorwaarde is dat dit buiten uw schuld om is en alle adviezen opgevolgd zijn. Hieronder valt óók het advies om elke 3 a 4 weken uw nagels te laten bijwerken en min. 2x per dag met een hoogwaardig olie uw nagels te oliën.

Komt u pas na de vier weken terug dan reken ik daar een nieuwe set voor!

 

 

Geen serviceweek indien:

 

 

  1. Onder de leeftijd van 18 jaar krijgt u geen garantie en worden alle reparaties in rekening gebracht.
  2. Medicatie gebruikt die de aanhechting van het product kan beïnvloeden.
  3. De cliënt het advies om medische hulp te zoeken niet binnen vijf werkdagen heeft opgevolgd.
  4. Het advies qua lengte en vorm is genegeerd.
  5. De nagels elders heeft laten onderhouden.
  6.  de nagels opzettelijk heeft afgebeten of gebroken, geknipt, gevijld of gestoten.
  7. Ik adviseer de klant ten alle tijden, om met schoonmaakmiddelen handschoenen aan te trekken. Dit kan namelijk invloed hebben op het product. Mocht een klant dit advies negeren dan krijgt u geen garantie op uw behandeling.
  8. Client de nagels heeft gebruikt als gereedschap.
  9. De cliënt herhaaldelijk haar nagels kwijt is.
  10. De beschadiging niet binnen de garantie termijn is gemeld
  11. als u pas na de twee weken terug komt kan ik u geen service meer verlenen, worden er voor als nog per nagel kosten in rekening gebracht.

 

 

 

Behoorlijk gedrag

De klant behoort zich in de studio behoorlijk en netjes te gedragen volgens algemene normen. Indien de klant na herhaaldelijke waarschuwingen onbehoorlijk gedrag blijft vertonen, is er recht de behandeling en samenwerking stop te zetten. In de salon van Liefs, Juliana Nails & Beauty! 

 

Klachten of ontevreden?

Ik doe er alles aan om een goede kwaliteit aan diensten en producten aan te bieden, maar het kan eens voorkomen dat u niet tevreden bent of een klacht heeft. In dat geval stel ik het zeer op prijs dat u contact met mij opneemt, zodat we samen tot een oplossing kunnen komen.

 

 

 

 
Liefs, Juliana Nails & Beauty

 

 

 

 

 

Maak jouw eigen website met JouwWeb